- Βασική ορολογία: Φάρμακο, φαρμακοποιός, φαρμακευτική, φαρμακείο
- Έννοια και πλαίσιο της φαρμακευτικής φροντίδας
- Κατηγορίες φαρμακευτικής φροντίδας στο φαρμακείο
- Σχέση της φαρμακευτικής φροντίδας με τη γνώση του φαρμακοποιού και την επικοινωνία με τον πελάτη
- Η έννοια του επικοινωνήσιμου πληροφοριακού φορτίου
- Κατηγορίες επικοινωνήσιμων πληροφοριακών φορτίων στο φαρμακείο
- Επικοινωνία και συμπεριφορά
- Παραδείγματα επικοινωνίας με εφαρμογή στη φαρμακευτική φροντίδα
- Πρακτικά συμπεράσματα
Σύνδεσμος παρακολούθησης:
Εισηγητής:
Μανώλης Μιτάκης
, φαρμακοποιός, διευθυντής Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων Boehringer Ingelheim Ellas A.E., πρόεδρος της Ακαδημίας Μάρκετινγκ Επαγγελματιών ΥγείαςΗμερομηνία διεξαγωγής:
24/10/12
Ώρα διεξαγωγής:
15:00
Διάρκεια:
90'
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου