Τρίτη, 18 Σεπτεμβρίου 2012

Σχετικά με το μήνυμα της Ηλεκτρονικής Συνταγογράφησης

anadimosieisi apo farmakopoioi


Σχετικά με το μήνυμα που εμφανίζεται με κόκκινα γράμματα, στην σελίδα εισόδου στην ηλεκτρονική συνταγογράφηση, για την συμπλήρωση ή διόρθωση των στοιχείων σας:

Θα πρέπει να εισέλθετε στην ηλεκτρονική συνταγογράφηση (σαν να εκτελείτε συνταγή) και να πάτε στην επιλογή ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΥ.

Εκεί έχει 3 ομάδες στοιχείων.


Για να διορθώσετε ή να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας πατάτε ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ και στη συνέχεια αφού έχετε ολοκληρώσει τις αλλαγές που θέλετε πατάτε ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ.

Στα Στοιχεία Επικοινωνίας Φαρμακοποιού, αν σας γράφει δεν υπάρχουν δεδομένα, πατάτε ΕΙΣΑΓΩΓΗ και συμπληρώνετε τα πεδία.

Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με την ΗΔΙΚΑ για περαιτέρω διευκρινίσεις, σας ενημερώνουμε ότι:

"Α.Μ.Ε.Τ.Α.Α." είναι ο αριθμός του ΤΣΑΥ
* "ημερομηνία εγγραφής στο Μητρώο" είναι η ημερομηνία πιστοποίησης και

** "Α.Μ.Π.Ε.Φ." είναι ο αριθμός που έχετε στον Πανελλήνιο Φαρμακευτικό Σύλλογο. Επειδή δεν υπάρχει συμπληρώνετε τον αριθμό που έχετε στον τοπικό φαρμακευτικό σύλλογο.Τα βρίσκετε στα στοιχεία λογαριασμού σας:

"Νομική μορφή" επιλέγετε υποχρεωτικά ΟΜΟΡΡΥΘΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ

"Τράπεζα" επιλέγετε υποχρωτικά μια πό τις δύο τράπεζες που σας έχει σαν επιλογή (ΑΝΑΝΕΩΝΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ) ακόμη και να μην πληρώνεστε μέσω αυτής.

"IBAN" βάζετε το IBAN του λογαριασμού μέσω του οποίου πληρώνεστε από τα ασφαλιστικά ταμεία.

ΤΟΝΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ, ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΡΟΕΚΥΨΑΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΣ ΗΔΙΚΑ (11131) ΚΑΙ ΔΕ ΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΥΨΟΥΝ.
Ευχαριστούμε την εταιρία euromedica για τις πληροφορίες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου