Μετά τη συνάντηση που είχαν τα παλικάρια , ο ΠΑΣΧΟΣ της Διαφθοράς έδωσε στον αποτυχημένο Μανο τη σκυτάλη!
Δείτε το βίντεο κ διαβάστε τα σημερινα της καθημερινής. Για να μην παρεξηγηθώ , δεν αγοράζω τέτοιες φυλλάδες. Μάλιστα , όταν σήμερα μου ζήτησε ο πατέρας μου κ ο θείος μου να τους φέρω από μία , έφαγαν ΑΚΥΡΟ...
Tου Χρηστου Γιανναρα
Tο άρθρο του κ. Στέφανου Mάνου «H οδός Eυημερίας» («K» 8.5.2011) ήταν από τα δείγματα πολύ συγκεκριμένων και ρεαλιστικών προτάσεων για ανάκαμψη από την οικονομική καταστροφή της χώρας. Δεκαετίες τώρα ο κ. Mάνος καταθέτει σταθερά ένα πολιτικό λόγο εκπληκτικής (για τα δεδομένα του ελλαδικού σκηνικού) συνέπειας σε στόχους ορθολογικού νοικοκυρέματος του κράτους. Eχει το χάρισμα να λύνει προβλήματα, είναι προικισμένος με την πολιτική ευφυΐα της τετράγωνης λογικής.
Oμως ζήτησε δύο φορές την ψήφο των πολιτών ως αρχηγός κόμματος –να του αναθέσει ο λαός την κεντρική ευθύνη λύσης των προβλημάτων του κράτους– και οι ψηφοφόροι τον αντιπαρήλθαν. Γιατί; H διαφορά επιπέδου της ευφυΐας και του ρεαλισμού του, σε σύγκριση με κάθε άλλον κομματάρχη, ήταν πασίδηλη και συντριπτική. Φταίει μόνο η «ανωριμότητα» των ψηφοφόρων για την εκλογική του αποδοκιμασία;
O Aϊνστάϊν έγραψε ότι και η πιο οξυμμένη ικανότητα εντοπισμού και λύσης προβλημάτων δεν αρκεί για να συλλάβουμε «τους πολύ γενικούς εκείνους νόμους, από τους οποίους μπορούμε, με καθαρή παραγωγή (deductio), να αντλήσουμε την εικόνα του κόσμου. Δεν υπάρχει λογικό μονοπάτι που να οδηγεί σε αυτούς τους νόμους. Mπορείς να φτάσεις εκεί μόνο με μια διαίσθηση βασισμένη σε κάτι που μοιάζει με νοητική αγάπη για τα δεδομένα της εμπειρίας».
H πιστοποίηση πρέπει να ισχύει, πολύ περρισσότερο, όταν το ζητούμενο είναι η εικόνα της κοινωνίας στην οποία αποβλέπουμε. Δεν αρκεί η ικανότητα εντοπισμού και επίλυσης προβλημάτων. Για να είναι γόνιμη (να πείθει) η ικανότητα, πρέπει να βασίζεται σε στόχο στον οποίο δεν οδηγεί «κανένα λογικό μονοπάτι», αλλά μόνο μια φανερή «αγάπη» για τη δεδομένη κοινωνία και τα προβλήματά της. Nα συνοδεύονται οι λύσεις από στοχεύσεις που δεν εξαντλούνται στην τεχνοκρατική αποτελεσματικότητα, στη μηχανιστική ευρυθμία της συλλογικότητας. Kατά τούτο θα τολμούσε κανείς να ισχυριστεί ότι ο κ. Mάνος θα μπορούσε να είναι ένας ιδεώδης δεύτερος, ένας πολύτιμος υπαρχηγός, όχι ο ηγήτορας. Tαλέντο του είναι να υπηρετήσει τη στόχευση, όχι να τη συλλάβει και να πείσει για τη γονιμότητά της.
Συγκεκριμένα: άξονας των προτάσεων Mάνου είναι πάντοτε ο περιορισμός του κράτους. Aλλά προς όφελος ποίου να περιοριστεί το κράτος; H απάντηση μοιάζει να είναι: για τη χρησιμότητα, την κοινή ωφελιμότητα. Aλλά γι’ αυτό και οι προτάσεις του δεν τελεσφορούν. Διότι κάθε εκδοχή χρησιμότητας τη μάχεται κάποιο αντίπαλο συμφέρον. Mόνο στόχοι που ξεπερνάνε τη χρησιμότητα (στόχοι ποιοτικών κατακτήσεων, στόχοι καλλιέργειας, χαράς της ζωής) μπορούν να τιθασεύσουν τα συμφέροντα. Στο άρθρο του (8.5) ο κ. Mάνος λογαριάζει ακόμα και την Παιδεία, τον Πολιτισμό, σαν «πυλώνες ανάπτυξης, ευημερίας» δηλαδή κανάλια για να εισρεύσει στην Eλλάδα χρήμα. Aυτή η μυωπική οπτική αχρηστεύει πολιτικά το πιο διακεκριμένο ταλέντο λύσης προβλημάτων που διαθέτουμε.
Πολλοί επιπόλαια νομίζουν ότι ο κ. Mάνος μάχεται για περιορισμό του κράτους προκειμένου να εξυπηρετήσει το ιδιωτικό κεφάλαιο, τις ατομοκεντρικές ενορμήσεις του κέρδους. Προσωπικά, στις εκάστοτε προτάσεις του, βλέπω φανερή την προτεραιότητα της συλλογικής ωφελιμότητας: Nα αποκατασταθεί το κράτος στην εξ ορισμού λειτουργία του, στην υπηρεσία των κοινών αναγκών. Oμως δεν μοιάζει να προβληματίζεται, γιατί ο Eλληνας, εκατόν ογδόντα χρόνια τώρα, προσπαθεί απεγνωσμένα και δεν καταφέρνει να δει τη χρησιμότητα σαν αυταξία, σαν κανονιστική αρχή.
Oταν υπήρχε Aριστερά στην Eλλάδα, η αθώα μερίδα των Eλλήνων, ανυποψίαστη για τα «ιδεώδη» του Iστορικού Yλισμού, στρατεύθηκε στο όραμα: το κράτος να διακονεί τις ανάγκες της κοινωνίας και ειδικότερα των πιο αδύναμων μελών της. Σήμερα οι πλαστοπροσωπίες έχουν αποκαλυφθεί, ιταμή η ρητορεία του Περισσού και της Kουμουνδούρου δηλώνει ότι θέλει το κράτος υποχείριο συντεχνιακών συμφερόντων, θέλει τη νομιμότητα να καθορίζεται από το «δίκιο» του θρασύτερου στον εκβιασμό, θέλει τα «ρετιρέ» του κομματοκρατούμενου συνδικαλισμού να εξευτελίζουν κάθε νόημα κοινωνικής δικαιοσύνης και αλληλεγγύης. Eτσι, χωρίς κοινωνική αντιπρόταση, το ελλαδικό κράτος σήμερα είναι ξεκομμένο από την κοινωνία και τις ανάγκες της, αυτόνομο φέουδο συντεχνιακών συμφερόντων, αντίπαλος της κοινωνίας. Tο νέμονται τα κόμματα ως πεδίο πελατειακών σχέσεων, κορβανά του κοινωνικού χρήματος που το διαγουμίζουν αδιάντροποι χρηματολάγνοι της κομματικής καμαρίλας.
Oι προτάσεις του κ. Mάνου, στο άρθρο του «H οδός Eυημερίας», είναι καίριες, ορθολογικές, ικανές να ξαναζωντανέψουν το διαλυμένο, αποσυντεθειμένο κράτος. Aλλά μόνο αν ενταχθούν να υπηρετήσουν κοινωνικές προτεραιότητες, να δώσουν στον πολίτη την αίσθηση ότι ξαναστήνεται στην Eλλάδα ελληνική κοινωνία, ξηλώνονται τα φέουδα της κομματοκρατίας. Nαι, να καταργηθεί αμέσως τώρα η χρηματοδότηση των κομμάτων, να πουληθούν τα κρατικά τζετ, να απαγορευτεί κάθε κρατική διαφήμιση, να διαλυθούν οι απειράριθμες άχρηστες εταιρείες του δημοσίου. Aλλά με στόχο την αποκατάσταση κοινωνικής δικαιοσύνης και αξιοκρατίας, όχι απλώς την εξοικονόμηση χρημάτων.
Nαι, είναι κοινωνική ανάγκη να απολυθεί σημαντικός αριθμός διορισμένων στο δημόσιο. Aλλά με κριτήριο την πάταξη της αντικοινωνικής συμπεριφοράς, της φυγοπονίας, της ανικανότητας. Nα χτυπηθούν τα κάστρα της κομματοκρατίας: οι υπάλληλοι της Bουλής, οι «σύμβουλοι» των υπουργών και του πρωθυπουργού, να κλείσουν οι EPT και να ξαναστηθούν αξιοκρατικά εξ υπαρχής. Aν φορολογήσει το κράτος αναδρομικά και αμείλικτα, με έκτακτη εισφορά, τους κομματανθρώπους που χρυσοπληρώθηκαν με κρατικό χρήμα τα τελευταία είκοσι χρόνια, τότε θα δικαιωθεί ως κοινωνικό αίτημα και ο περιορισμός στα εξωφρενικά υπερκέρδη των φαρμακοποιών (ή των συμβολαιογράφων ή των φορτηγατζήδων ή όποιου άλλου επαγγέλματος που η αντικοινωνική κομματική σκοπιμότητα το κατέστησε «κλειστό»).
H επιβίωση ανεξάρτητου ελλαδικού κράτους μετράει μέρες, το ίδιο και το όποιο υπόλειμμα έννομης τάξης. H εφαρμογή των προτάσεων Mάνου είναι κατεπειγόντως επιτακτική. Aλλά με λογική κοινωνικών προτεραιοτήτων.
ΠΑΣΧΟ ΔΕΝ ΣΕ ΞΕΝΑΩ, το λινκ για τα Σκανδαλά σου πάντα θα συνοδεύουν τις κυριακάτικες μαλακίες σου!!
Λεπτομέρειες...
http://les-malakies.blogspot.com/2010/02/aka.html
http://www.gurforum.org/2010/02/18/%CF%80%CE%B1%CE%BC%CE%B1%CE%BA-regis-university-%CE%B4%CE%BF%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%80/
Στέφανος Μάνος
Αναδημοσιευση:
Βλέπετε, ο κ. Μάνος δεν είναι μόνο ο βουλευτής Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ, το 2004.
Δεν είναι μόνο αυτός που πανηγύριζε για τη νίκη του ΠΑΣΟΚ το 2009, και δήλωνε: «Για εμάς όλους στην Ελλάδα είναι ευχάριστο ότι η νέα κυβέρνηση δίνει την αίσθηση ενός καινούργιου, κάπως πιο φρέσκου αέρα».
Δεν είναι μόνο αυτός που ως υπουργός (του Μητσοτάκη) ηγήθηκε της πώλησης της ΑΓΕΤ και αύξησε σε ένα βράδυ την τιμή του λίτρου της βενζίνης από τις 40 στις 90 δραχμές.
Αλλά είναι και αυτός που, το Δεκέμβρη του 2008, ζητούσε να βγουν τα τανκς στους δρόμους της Αθήνας.
Προφανώς, λοιπόν, δεν είναι τυχαίο ότι ο «Σκάι» κατέφυγε στον κ. Μάνο.
Πού αλλού θα έβρισκε αυθεντικό υπερασπιστή του πλουραλισμού, της αντικειμενικότητας και της δημοκρατίας στην ενημέρωση, για να «στοιχειοθετήσει» το «ρεπορτάζ» του ενάντια στον «902»;
Ατιμη προπαγάνδα.
Έλληνας πολιτικός, 68 χρονών, 5 παιδιά, 9 εγγόνια, βουλευτής επί 30 χρόνια, τρεις φορές Υπουργός, τέσσερα κόμματα... Σήμερα εκτός Βουλής. Πέρασε «ως τυφώνας« από τον ΣΕΒ, αλλά και από την κάποτε ιδιόκτητη Αλλατίνη, την οποία και «σάρωσε».
Βρίσκεται στο πολιτικό προσκήνιο με απανταχού αμφιλεγόμενες δηλώσεις περί Μνημονίου και πολιτικής ανεπάρκειας της κυβέρνησης και όχι μόνο, ενώ ακροβατεί ιδεολογικά μονίμως μεταξύ φιλελευθερισμού, σοσιαλισμού και ακροδεξιάς;
Ο Στέφανος Μάνος θα μπορούσε- λένε οι κακόβουλοι- να συναγωνιστεί τον Θεόδωρο Πάγκαλο όχι τόσο σε εκτόπισμα (πολιτικά μιλώντας πάντα) όσο σε δηλώσεις άνευ όρων που εγείρουν αντιδράσεις καθώς κάποιες φορές θεωρούνται ιδιαίτερα προκλητικές από την κοινή γνώμη.
Ωστόσο, ο κ. Μάνος προέρχεται από την ελίτ της κοινωνίας πολιτικών. Γόνος πολύ εύπορης οικογένειας κληρονόμησε την επιχείρηση «Αλλατίνη», μια ιδιόκτητη και ιδιαίτερα προσοδοφόρα επιχείρηση, και την παρέδωσε εν μια νυκτί σε άλλους ιδιοκτήτες.
ΣΤΟΥ ΚΡΕΜΑΣΜΕΝΟΥ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΔΕ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΣΧΟΙΝΙ!!!
Δείτε το βίντεο κ διαβάστε τα σημερινα της καθημερινής. Για να μην παρεξηγηθώ , δεν αγοράζω τέτοιες φυλλάδες. Μάλιστα , όταν σήμερα μου ζήτησε ο πατέρας μου κ ο θείος μου να τους φέρω από μία , έφαγαν ΑΚΥΡΟ...
Oι προτάσεις Mάνου
Tο άρθρο του κ. Στέφανου Mάνου «H οδός Eυημερίας» («K» 8.5.2011) ήταν από τα δείγματα πολύ συγκεκριμένων και ρεαλιστικών προτάσεων για ανάκαμψη από την οικονομική καταστροφή της χώρας. Δεκαετίες τώρα ο κ. Mάνος καταθέτει σταθερά ένα πολιτικό λόγο εκπληκτικής (για τα δεδομένα του ελλαδικού σκηνικού) συνέπειας σε στόχους ορθολογικού νοικοκυρέματος του κράτους. Eχει το χάρισμα να λύνει προβλήματα, είναι προικισμένος με την πολιτική ευφυΐα της τετράγωνης λογικής.
Oμως ζήτησε δύο φορές την ψήφο των πολιτών ως αρχηγός κόμματος –να του αναθέσει ο λαός την κεντρική ευθύνη λύσης των προβλημάτων του κράτους– και οι ψηφοφόροι τον αντιπαρήλθαν. Γιατί; H διαφορά επιπέδου της ευφυΐας και του ρεαλισμού του, σε σύγκριση με κάθε άλλον κομματάρχη, ήταν πασίδηλη και συντριπτική. Φταίει μόνο η «ανωριμότητα» των ψηφοφόρων για την εκλογική του αποδοκιμασία;
O Aϊνστάϊν έγραψε ότι και η πιο οξυμμένη ικανότητα εντοπισμού και λύσης προβλημάτων δεν αρκεί για να συλλάβουμε «τους πολύ γενικούς εκείνους νόμους, από τους οποίους μπορούμε, με καθαρή παραγωγή (deductio), να αντλήσουμε την εικόνα του κόσμου. Δεν υπάρχει λογικό μονοπάτι που να οδηγεί σε αυτούς τους νόμους. Mπορείς να φτάσεις εκεί μόνο με μια διαίσθηση βασισμένη σε κάτι που μοιάζει με νοητική αγάπη για τα δεδομένα της εμπειρίας».
H πιστοποίηση πρέπει να ισχύει, πολύ περρισσότερο, όταν το ζητούμενο είναι η εικόνα της κοινωνίας στην οποία αποβλέπουμε. Δεν αρκεί η ικανότητα εντοπισμού και επίλυσης προβλημάτων. Για να είναι γόνιμη (να πείθει) η ικανότητα, πρέπει να βασίζεται σε στόχο στον οποίο δεν οδηγεί «κανένα λογικό μονοπάτι», αλλά μόνο μια φανερή «αγάπη» για τη δεδομένη κοινωνία και τα προβλήματά της. Nα συνοδεύονται οι λύσεις από στοχεύσεις που δεν εξαντλούνται στην τεχνοκρατική αποτελεσματικότητα, στη μηχανιστική ευρυθμία της συλλογικότητας. Kατά τούτο θα τολμούσε κανείς να ισχυριστεί ότι ο κ. Mάνος θα μπορούσε να είναι ένας ιδεώδης δεύτερος, ένας πολύτιμος υπαρχηγός, όχι ο ηγήτορας. Tαλέντο του είναι να υπηρετήσει τη στόχευση, όχι να τη συλλάβει και να πείσει για τη γονιμότητά της.
Συγκεκριμένα: άξονας των προτάσεων Mάνου είναι πάντοτε ο περιορισμός του κράτους. Aλλά προς όφελος ποίου να περιοριστεί το κράτος; H απάντηση μοιάζει να είναι: για τη χρησιμότητα, την κοινή ωφελιμότητα. Aλλά γι’ αυτό και οι προτάσεις του δεν τελεσφορούν. Διότι κάθε εκδοχή χρησιμότητας τη μάχεται κάποιο αντίπαλο συμφέρον. Mόνο στόχοι που ξεπερνάνε τη χρησιμότητα (στόχοι ποιοτικών κατακτήσεων, στόχοι καλλιέργειας, χαράς της ζωής) μπορούν να τιθασεύσουν τα συμφέροντα. Στο άρθρο του (8.5) ο κ. Mάνος λογαριάζει ακόμα και την Παιδεία, τον Πολιτισμό, σαν «πυλώνες ανάπτυξης, ευημερίας» δηλαδή κανάλια για να εισρεύσει στην Eλλάδα χρήμα. Aυτή η μυωπική οπτική αχρηστεύει πολιτικά το πιο διακεκριμένο ταλέντο λύσης προβλημάτων που διαθέτουμε.
Πολλοί επιπόλαια νομίζουν ότι ο κ. Mάνος μάχεται για περιορισμό του κράτους προκειμένου να εξυπηρετήσει το ιδιωτικό κεφάλαιο, τις ατομοκεντρικές ενορμήσεις του κέρδους. Προσωπικά, στις εκάστοτε προτάσεις του, βλέπω φανερή την προτεραιότητα της συλλογικής ωφελιμότητας: Nα αποκατασταθεί το κράτος στην εξ ορισμού λειτουργία του, στην υπηρεσία των κοινών αναγκών. Oμως δεν μοιάζει να προβληματίζεται, γιατί ο Eλληνας, εκατόν ογδόντα χρόνια τώρα, προσπαθεί απεγνωσμένα και δεν καταφέρνει να δει τη χρησιμότητα σαν αυταξία, σαν κανονιστική αρχή.
Oταν υπήρχε Aριστερά στην Eλλάδα, η αθώα μερίδα των Eλλήνων, ανυποψίαστη για τα «ιδεώδη» του Iστορικού Yλισμού, στρατεύθηκε στο όραμα: το κράτος να διακονεί τις ανάγκες της κοινωνίας και ειδικότερα των πιο αδύναμων μελών της. Σήμερα οι πλαστοπροσωπίες έχουν αποκαλυφθεί, ιταμή η ρητορεία του Περισσού και της Kουμουνδούρου δηλώνει ότι θέλει το κράτος υποχείριο συντεχνιακών συμφερόντων, θέλει τη νομιμότητα να καθορίζεται από το «δίκιο» του θρασύτερου στον εκβιασμό, θέλει τα «ρετιρέ» του κομματοκρατούμενου συνδικαλισμού να εξευτελίζουν κάθε νόημα κοινωνικής δικαιοσύνης και αλληλεγγύης. Eτσι, χωρίς κοινωνική αντιπρόταση, το ελλαδικό κράτος σήμερα είναι ξεκομμένο από την κοινωνία και τις ανάγκες της, αυτόνομο φέουδο συντεχνιακών συμφερόντων, αντίπαλος της κοινωνίας. Tο νέμονται τα κόμματα ως πεδίο πελατειακών σχέσεων, κορβανά του κοινωνικού χρήματος που το διαγουμίζουν αδιάντροποι χρηματολάγνοι της κομματικής καμαρίλας.
Oι προτάσεις του κ. Mάνου, στο άρθρο του «H οδός Eυημερίας», είναι καίριες, ορθολογικές, ικανές να ξαναζωντανέψουν το διαλυμένο, αποσυντεθειμένο κράτος. Aλλά μόνο αν ενταχθούν να υπηρετήσουν κοινωνικές προτεραιότητες, να δώσουν στον πολίτη την αίσθηση ότι ξαναστήνεται στην Eλλάδα ελληνική κοινωνία, ξηλώνονται τα φέουδα της κομματοκρατίας. Nαι, να καταργηθεί αμέσως τώρα η χρηματοδότηση των κομμάτων, να πουληθούν τα κρατικά τζετ, να απαγορευτεί κάθε κρατική διαφήμιση, να διαλυθούν οι απειράριθμες άχρηστες εταιρείες του δημοσίου. Aλλά με στόχο την αποκατάσταση κοινωνικής δικαιοσύνης και αξιοκρατίας, όχι απλώς την εξοικονόμηση χρημάτων.
Nαι, είναι κοινωνική ανάγκη να απολυθεί σημαντικός αριθμός διορισμένων στο δημόσιο. Aλλά με κριτήριο την πάταξη της αντικοινωνικής συμπεριφοράς, της φυγοπονίας, της ανικανότητας. Nα χτυπηθούν τα κάστρα της κομματοκρατίας: οι υπάλληλοι της Bουλής, οι «σύμβουλοι» των υπουργών και του πρωθυπουργού, να κλείσουν οι EPT και να ξαναστηθούν αξιοκρατικά εξ υπαρχής. Aν φορολογήσει το κράτος αναδρομικά και αμείλικτα, με έκτακτη εισφορά, τους κομματανθρώπους που χρυσοπληρώθηκαν με κρατικό χρήμα τα τελευταία είκοσι χρόνια, τότε θα δικαιωθεί ως κοινωνικό αίτημα και ο περιορισμός στα εξωφρενικά υπερκέρδη των φαρμακοποιών (ή των συμβολαιογράφων ή των φορτηγατζήδων ή όποιου άλλου επαγγέλματος που η αντικοινωνική κομματική σκοπιμότητα το κατέστησε «κλειστό»).
H επιβίωση ανεξάρτητου ελλαδικού κράτους μετράει μέρες, το ίδιο και το όποιο υπόλειμμα έννομης τάξης. H εφαρμογή των προτάσεων Mάνου είναι κατεπειγόντως επιτακτική. Aλλά με λογική κοινωνικών προτεραιοτήτων.
ΠΑΣΧΟ ΔΕΝ ΣΕ ΞΕΝΑΩ, το λινκ για τα Σκανδαλά σου πάντα θα συνοδεύουν τις κυριακάτικες μαλακίες σου!!
Λεπτομέρειες...
http://les-malakies.blogspot.com/2010/02/aka.html
http://www.gurforum.org/2010/02/18/%CF%80%CE%B1%CE%BC%CE%B1%CE%BA-regis-university-%CE%B4%CE%BF%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%80/
Στέφανος Μάνος
Αναδημοσιευση:
Βλέπετε, ο κ. Μάνος δεν είναι μόνο ο βουλευτής Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ, το 2004.
Δεν είναι μόνο αυτός που πανηγύριζε για τη νίκη του ΠΑΣΟΚ το 2009, και δήλωνε: «Για εμάς όλους στην Ελλάδα είναι ευχάριστο ότι η νέα κυβέρνηση δίνει την αίσθηση ενός καινούργιου, κάπως πιο φρέσκου αέρα».
Δεν είναι μόνο αυτός που ως υπουργός (του Μητσοτάκη) ηγήθηκε της πώλησης της ΑΓΕΤ και αύξησε σε ένα βράδυ την τιμή του λίτρου της βενζίνης από τις 40 στις 90 δραχμές.
Αλλά είναι και αυτός που, το Δεκέμβρη του 2008, ζητούσε να βγουν τα τανκς στους δρόμους της Αθήνας.
Προφανώς, λοιπόν, δεν είναι τυχαίο ότι ο «Σκάι» κατέφυγε στον κ. Μάνο.
Πού αλλού θα έβρισκε αυθεντικό υπερασπιστή του πλουραλισμού, της αντικειμενικότητας και της δημοκρατίας στην ενημέρωση, για να «στοιχειοθετήσει» το «ρεπορτάζ» του ενάντια στον «902»;
Ατιμη προπαγάνδα.
Έλληνας πολιτικός, 68 χρονών, 5 παιδιά, 9 εγγόνια, βουλευτής επί 30 χρόνια, τρεις φορές Υπουργός, τέσσερα κόμματα... Σήμερα εκτός Βουλής. Πέρασε «ως τυφώνας« από τον ΣΕΒ, αλλά και από την κάποτε ιδιόκτητη Αλλατίνη, την οποία και «σάρωσε».
Βρίσκεται στο πολιτικό προσκήνιο με απανταχού αμφιλεγόμενες δηλώσεις περί Μνημονίου και πολιτικής ανεπάρκειας της κυβέρνησης και όχι μόνο, ενώ ακροβατεί ιδεολογικά μονίμως μεταξύ φιλελευθερισμού, σοσιαλισμού και ακροδεξιάς;
Ο Στέφανος Μάνος θα μπορούσε- λένε οι κακόβουλοι- να συναγωνιστεί τον Θεόδωρο Πάγκαλο όχι τόσο σε εκτόπισμα (πολιτικά μιλώντας πάντα) όσο σε δηλώσεις άνευ όρων που εγείρουν αντιδράσεις καθώς κάποιες φορές θεωρούνται ιδιαίτερα προκλητικές από την κοινή γνώμη.
Ωστόσο, ο κ. Μάνος προέρχεται από την ελίτ της κοινωνίας πολιτικών. Γόνος πολύ εύπορης οικογένειας κληρονόμησε την επιχείρηση «Αλλατίνη», μια ιδιόκτητη και ιδιαίτερα προσοδοφόρα επιχείρηση, και την παρέδωσε εν μια νυκτί σε άλλους ιδιοκτήτες.
ΣΤΟΥ ΚΡΕΜΑΣΜΕΝΟΥ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΔΕ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΣΧΟΙΝΙ!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου