Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2019

Οι εκλογές και το ξεκατίνιασμα....

9 χρόνια και 2 μήνες... Τόσα χρόνια μετράει το Pharma-sfera. Σκοπός μου, ποτέ δεν ήταν να γίνει ενημερωτικό site, ούτε να πάρει το μέρος κάποιου... Χύμα,ανεξάρτητα και σταράτα...
9 χρόνια επίσης συνδικαλιστής, φέτος θα θέσω άτυπα μόνο υποψηφιότητα αναπληρωματικού, μιας και λόγω έλλειψης χρόνου, θα αποσυρθώ προσωρινά..
 Δεν είμαι Βαλτικός, ούτε Λουραντικός, ούτε Θεοδοσιακός. Είμαι φαρμακοποιός, και ήμουν μέλος απλά για να προσφέρω, όπως έχω υποχρέωση. Με τα μισά που λένε συμφωνώ, με τα άλλα μισά διαφωνώ. Τις μισές φορές έχω δίκιο, τις άλλες έχω κάνει λάθος εκτίμηση.. Δεν πήρα ποτέ θέση ως δεξιός, ή ως αριστερός, παρά μόνο ως όφειλα, ως φαρμακοποιός. Από κάποιους αναγνωρίστηκε, από κάποιους απλά δεν εκτιμήθηκε , γιατί πάνω από όλα ήταν η "γραμμή"...
Αλλά δε γράφω για να σας πω τα δικά μου. Απλά θέλω να εκφράσω την πικρία, που νοιώθει ο μέσος φαρμακοποιός. Την πικρία που πηγάζει από το ξεκατίνιασμα των τελευταίων ημερών, με σκοπό ποιος θα πάρει την Καρέκλα. Τα εν οίκω μη εν δήμω, αλλά μάλλον για την πολυπόθητη καρέκλα το ξεχνάμε. Λάσπη, η μία πάνω στην άλλη, για να αποδείξουν ποιος είναι ο πιο σκάρτος. Και κάποιοι από αυτούς, ανάλογα με το ποιος βγει, αλλάζουν στάση , και απλά γλύφουν, όπως έκανε ο γνωστός σε όλους μας Άδωνις... 
Λάσπη σε ποιόν?? Οι κατίνες του χωριού, δε συμπεριφέρονται έτσι.. Άτομα, που ανεξαιρέτως έχουν προσφέρει, από όλες τις θέσεις, αντί να βάλουν νερό στο κρασί τους, γράφουν και ξαναγράφουν, όχι για να παρουσιάσουν το έργο τους, αλλά να σπιλώσουν του αντιπάλου. Κύριοι, οι θέσεις, ούτε καπαρωμένες είναι, ούτε πριβε. 
Όταν καταλάβετε, ότι δεν την αξίζει ο λιγότερο κακός, ο λιγότερο ανίκανος, αλλά ο πιο ικανός, ο πιο φαρμακοποιός, τότε θα πάμε μπροστά..
Άτομα που χρόνια τρέχουν, έστω και έμμισθα, δε μπορούν να σπιλώνονται στο όνομα της καρέκλας. Μπορώ να σας πω χίλια κακά για τον καθένα, αλλά ξέρω και άλλα τόσα καλά... 
Το ξεκατίνιασμα, δεν ανήκει στους φαρμακοποιούς. Αντί λοιπόν να αναλώνεστε, σε κάτι που δεν είστε, παρακαλώ ασχοληθείτε με τα θέματα που αφορούν τα φαρμακεία μας, όπως το διαβήτη κύησης στο ΔΑΠΥ, τις παράλογες περικοπές, τη λίστα με το τι αποζημιώνεται στις πράσινες συνταγές, την αποζημίωση της εφημερίας, τα ΦΥΚ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου