Σάββατο 4 Απριλίου 2015

Το ωράριο της συντεχνίας των φαρμακοποιών

Άποψη φαρμακοποιού με αγάπη στον κόσμο:
" Δε μπορώ να καταλάβω το μένος των συναδέλφων για να πάμε σε ενιαίο ωράριο. Για ποιο λόγο να μη μπορώ να αναπτύξω το φαρμακείο μου και να μένω στάσιμος. Κάποιοι είναι τεμπέληδες , δε θέλουν να δουλέψουν παραπάνω. Εγώ όμως που θέλω να εξυπηρετήσω τους πελάτες ,μου γιατι να μου το στερήσει κάποιος?
Άλλωστε είναι το πρώτο πράγμα που είπα στην υπάλληλο μου. Εσύ τεμπέλα δεν είσαι, θα έρχεσαι να δουλεύεις και τα Σάββατα. Αύξηση μισθού να ξέρεις δεν παίζει, άλλωστε και ο γείτονας που άνοιξε πρώτος ,τις κοπέλες του τις απέλυσε όλες τις προηγούμενες. Ήταν ακριβές βλέπεις , με τις παλιές συμβάσεις. Έγω πάντως τη δικιά μου την κράτησα. Μπορεί από τα 800ευρώ να την πήγα στα 400, αλλά να ευχαριστεί το θεό που κρατάει τη δουλειά της. Πλέον θα δουλεύει κοντά στις 55 ώρες την εβδομάδα, αλλά δουλειά θα έχει. Τώρα , θα μου πεις , τι το θες το Σάββατο, θα αρρωστήσει περισσότερο  ο κόσμος? Ή παράγεις και συμβάλλεις στην εθνική οικονομία?
Τίποτα από τα δύο, αλλά ξέρεις το φαρμακείο είναι εμπόριο. Νούμερα βλέπουμε. Αν ανοίξω περισσότερες ώρες, εγώ που είμαι στο κέντρο , θα τσιμπήσω το τυράκι από το φαρμακείο της γειτονιάς. Και της είπα της υπαλλήλου, ότι αν πάμε καλά , ίσως πάρω και άλλον υπάλληλο, κανέναν από αυτούς που απέλυσαν τα άλλα φαρμακεία που δεν άντεχαν οικονομικά. Φθηνοί είναι αυτοί, υπάρχει και ανεργία , όσο θέλω θα τον πάρω και θα προσφέρω και εργασία. Ελπίζω να μην πάει στο μυαλό της ότι θα δουλέψει λιγότερες ώρες, δεν είμαστε τεμπέληδες, απλά θα ανοίξουμε παραπάνω ώρες. Κάποια στιγμή ίσως βελτιωθούν τα πράγματα. 
Με προβληματίζει μεν λίγο γιατί εγώ τα Σαββατοκύριακα τα θέλω ελεύθερα. Αλλά θα το κάνω όπως ο γείτονας που πάνε μόνο τα κορίτσια στο φαρμακείο κ αν χρειαστεί κάτι με παίρνει τηλέφωνο η υπάλληλος. Έχω και τις κάμερες πλεον και ελέγχω τι κάνουν, μη με κλέψει καμία.
Το καλό είναι ότι τα πράγματα πλέον έχουν αλλάξει και πρέπει να το παραδεχτούμε , δε γίνεται να μένουμε στα παλιά. Θυμάμαι τότε ερχόταν ο τεμπέλης ο υπάλληλος ζητούσε άδειες, δώρα και άλλα πολλά. Τι είμαι εγώ , καμία μηχανή που γεννάει λεφτά? Τώρα ούτε επόπτης εργασίας ούτε τίποτα. Άντε γεια ρε...
Νομίζουν κάποιοι ότι εμείς οι φαρμακοποιοί είμαστε δημόσιο. Ξέρεις πως κάνουν όλοι οι καθηγητές, που δε δουλέυουν. Απορώ γιατί πρέπει να πληρώνουμε τόσους φόρους για αυτού., Αφού στο τέλος τα παιδιά στο φροντιστήριο θα τα στείλουμε, γιατί να πληρώνω και για το δημόσιο..
Και οι συνταξιούχοι , άλλο φρούτο και αυτοί. Πρέπει να πληρώνω και εκεί φόρους για να πάει ο κάθε αργόσχολος να εξετάζεται τζάμπα. Λεφτά έβγαλε στη ζωή του, γιατί να τον πληρώνουμε εμείς τις κάθε απαιτήσεις που έχει..
Είναι σίγουρα πράγματα αρκετά που πρέπει να αλλάξουν.
Σκοπός μας εμάς των διευρυμένων είναι να εξυπηρετήσουμε όλους εσάς που έχετε ανάγκη, γιατί εμείς πραγματικά σας νοιώθουμε. Μην αφήσετε το συνδικαλιστή φαρμακοποιό σας να πλουτίζει εις βάρος σας. Ο Χατζηδάκης , ο Βορίδης και ο Άδωνις, μας έβαλαν στο σωστό δρόμο. Η φωνή μας, των αγανακτισμένων διευρυμένων ακούγεται καθημερινά από τα στόματα των δημοσιογράφων που θέλουν να λάμψει η αλήθεια, θέλουν το καλό σου.
Σκέψου, ότι αύριο , εγώ θα είμαι ο νέος σου φαρμακοποιός σου...

"Το άνωθεν κείμενο είναι φανταστικο. Παρολα αυτά , οι εικονες που περιγράφει , δεν είναι δύσκολο να τις συναντήσεις στην πραγματικότητα"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου